El nord-americà Jesse Winchester suspèn el seu concert a Badalona per problemes de salut

0
El nord-americà Jesse Winchester suspèn el seu concert a Badalona per problemes de salut

18/02/2014 – El Blues & Ritmes 2014 es completarà amb l'actuació de Howe Gelb, que presentarà en format de trio el seu aclamat nou disc: The Coincidentalist.

El concert que el cantautor nord-americà Jesse Winchester havia d'oferir el 14 de març, al Teatre Zorrilla de Badalona en el marc del Blues & Ritmes 2014, ha quedat cancel·lat. Problemes de salut han obligat l’artista a suspendre tots els recitals que tenia previstos.

 

Com a novetat cal destacar que el Blues & Ritmes 2014, que enguany celebra la seva 25a edició, es completarà amb l'actuació, el 4 d'abril, al Teatre Principal, de Howe Gelb, que presentarà en format de trio el seu aclamat nou disc: The Coincidentalist (New West Records).

 

Tenint en compte aquests canvis, el cartell del Blues & Ritmes 2014 queda de la següent manera:

 

28 de març                Teatre Principal – FRED WESLEY & THE NEW JB'S

4 d'abril                     Teatre Principal – HOWE GELB

5 d'abril                    Teatre Principal – BASSEKOU KOUYATE & NGONI BA

10 d'abril                  Teatre Zorrilla – MATTHEW E WHITE

 

La devolució de l'import de les entrades per al concert de Jesse Winchester comprades a través de Telentrada, internet i telèfon serà automàtica. Les que s'hagin adquirit a taquilla es retornaran a la mateixa taquilla a partir del 27 de febrer en els horaris i dies habituals. Els que tinguin un abonament per a tots els concerts del cicle podran demanar una devolució de tot l'import o bescanviar l'entrada del concert de Jesse Winchester per al de Howe Gelb.