El Prat glaça el Badalona al temps afegit (1-1)

0
El Prat glaça el Badalona al temps afegit (1-1)
Flash BDN

El Badalona va marxar de l’Estadi Municipal de Badalona amb una frustració enorme després de deixar escapar dos punts merescuts al temps afegit, i que no es van poder segellar a temps. Els escapulats van sumar un punt a casa després de tornar a oferir una gran imatge durant els 90 minuts davant el Prat.

El conjunt de Manolo González segueix sumant bones sensacions i accions de perill per enèsima jornada consecutiva. El Badalona demostra jornada rere jornada que el primer equip escapulat és un altre conjunt pel que fa a domini, suma d’oportunitats i ritme. Ara bé, els escapulats no acaben de tancar els partits i els rivals ho aprofiten per esgarrapar punts als badalonins, sigui el minut que sigui.

Aquesta vegada, el Prat, un nou rival competitiu i que ja ha demostrat anteriorment que no es rendeix i lluita fins al xiulet final, va treure petroli de la seva visita a Badalona amb un gol temps afegit, obra de l’exescapulat Xavi Civil.

Anteriorment, els badalonins van gaudir d’accions de perill molt i molt clares però que no van concloure al fons de la porteria potablava. A la represa, Ale Galindo va avançar els de Manolo González amb un golàs al minut 55 de partit i posteriorment els escapulats van cercar la diana que confirmés la victòria.

El Badalona va enllaçar oportunitats una darrera l’altre però la manca de definició, Craviotto i la fusta ho van impedir. Els badalonins Robert Simón i Toni Larrosa no van tenir efectivitat de cara a porteria amb l’u a zero al marcador i això va permetre el Prat no enfonsar-se i cruelment els locals ho van pagar amb un empat agre.

Diumenge, visita a la difícil Ciutat Esportiva Dani Jarque per enfrontar-se a l’Espanyol B.

Manolo González

“L’equip ha disputat un partit extraordinari i estic orgullós dels meus jugadors”.

“Hem tingut ocasions de gol per liquidar el matx però no ha estat així”.