Turris aterra a Badalona sumant esforços per la Fundació Badalona Capaç

0
Turris aterra a Badalona sumant esforços per la Fundació Badalona Capaç
Turris arriba a Badalona

Turris inaugura aquest dimarts el seu primer obrador a Badalona. A partir de les 18h, el carrer Francesc Layret 102 donarà la benvinguda a tot nou client i clienta que vulgui gaudir d’un dels millors obradors de pa del país.

Aquest és un projecte especial per Xavier Barriga, forner badaloní i cara visible de Turris. Barriga no tenia cap establiment a la seva ciutat, tot i ser ja un dels referents del mercat català. Turris ha completat una gran expansió de marca en els darrers anys, consolidant-se a Barcelona, Granollers, Sabadell o Sant Cugat.

Inauguració solidària

Per celebrar l’obertura d’aquest nou local a Badalona, Turris organitza dos tallers solidaris presencials oberts a tothom, tot i que amb places limitades. El primer taller es titula ‘Pa fet a casa’ i es farà dimecres a les 19h. El segon es diu ‘Tasta els nostres pans’ i es farà divendres a les 19h.

Tots els beneficis es destinaran a la Fundació Badalona Capaç. Pots fer la teva reserva enviant un mail a tallersolidari@turris.es.