El restaurant cordovès Nolito’s s’ha tornat a proclamar guanyador a la setena parada de The Champions Burger Smash Edition, celebrada durant onze dies a Badalona. En la seva primera visita a la ciutat, l’esdeveniment s’ha consolidat amb un gran èxit d’assistència, aplegant a més de 100.000 persones que han gaudit d’una experiència gastronòmica única. És el primer campionat de smash burgers, que està recorrent més de 10 localitats buscant la millor hamburguesa elaborada amb aquesta tècnica culinària a l’alça. L’arriscada i innovadora burger “Diamante Azul”, que va aconseguir la victòria a les sis primeres parades del festival, celebrades a Mallorca, Castelló, Granada, Jaén, Sevilla i Alacant, també ha estat la més votada pel públic de Badalona. Creada especialment per a aquest concurs, destaca pel seu pa de brioix color blau, pols de diamant i or rosa, fat smash madurat, costella a l’estil americà, melmelada de bacó, formatge cheddar, bacó cruixent, maionesa fumada i salsa especial Emmy.
La segona, la basca amb brioix negre “The Queen”.– L’establiment bilbaí Tximist ha quedat en segona posició amb la majestuosa “The Queen”, una recepta sofisticada que ha atrapat els veïns de Badalona amb el seu pa brioix negre amb or, chuletón smashejat, formatge cheddar americà, trufa de crema de formatge, costella a baixa temperatura 24 hores, cruixent premium, salsa The Queen i pluja d’or. Aquesta proposta també va fer podi a Castelló, Granada, Jaén i Alacant.
Badalona incorpora la murciana “Hater” en el pòdium.– La sorpresa l’ha protagonitzat l’hamburguesa descarada “Hater”, del restaurant murcià Jisma, que ha aconseguit la tercera posició i que s’estrena a la classificació amb un brioix rosa glacejat amb Doritos i Cheetos cruixents, chuletón smashejat madurat 48 hores, salsa No-Respect, melmelada de bacó i una intensa salsa especial “amor-odio de tu ex”.
El reconeixement de “Favorit local” de la demarcació de Barcelona se l’ha endut The Ranch Smokehouse, gràcies a la seva burger “F*cking Bestia”. Una proposta explosiva que ha sorprès els seguidors de The Champions Burger per la seva combinació de pa brioix negre, cheddar gratinat, doble chuletón madurat en format smash, pulled pork barbacoa fumat durant 20 hores, cruixent de Takis, formatge cheddar americà i melmelada de bacó.
Aquestes creacions han sigut les més ben valorades pel públic, que ha escollit les seves propostes favorites en funció del pa, la carn, l’originalitat, la combinació d’ingredients i la presentació.
Quan acabi la ruta 2025, es publicarà una classificació amb les 20 hamburgueseries més votades durant el campionat. Aquestes hamburgueseries seran les que competiran a la gran final de la “Millor smash burger”. Ara, The Champions Burger Smash Edition viatjarà cap a la seva vuitena parada, Lleida, on s’hi estarà del 7 al 17 d’agost. La resta de parades s’anunciaran de manera progressiva.
El festival gastronòmic més gran que busca la “Millor hamburguesa”.- The Champions Burger és el primer campionat d’hamburgueses que va començar el seu recorregut fa 8 anys i que s’ha convertit en el major festival gastronòmic, en ser l’únic que reuneix les millors hamburgueseries en un mateix recinte. Aquest certamen, que busca la “Millor hamburguesa”, impulsa cada any l’obertura de nous establiments especialitzats, elevant la qualitat, creativitat i diversitat d’aquest producte que s’ha convertit en gourmet. Després de la bona acollida d’aquest format, que enguany recorrerà més de 50 ciutats, The Champions Burger presenta ara la Smash Edition, amb la qual busca consolidar-se en el món de les hamburgueses smash i continuar marcant tendència al sector.















