L’atletisme badaloní va obtenir bons resultats en els diferents Campionats de Catalunya celebrats aquest passat cap de setmana.
Aleix Zurita, del Club Atletisme Badalona, es va proclamar sotscampió de Catalunya Sub-18 en els 800 metres llisos amb un temps d’1’57”00, millor marca personal de la temporada. Zurita va liderar la cursa des de l’inici, marcant el ritme del grup capdavanter durant bona part de la prova. Només en els darrers 150 metres va cedir la primera posició, assegurant finalment una meritòria segona plaça que reforça les seves opcions de cara al Campionat d’Espanya Sub-18. En la mateixa final A, Abel Pujol va completar una actuació meritòria amb una 10a posició (2’05”03), classificant-se entre els millors especialistes catalans de la categoria.
En categoria femenina, Martina Gratacòs va pujar al tercer graó del podi als 400 metres llisos després d’un campionat molt sòlid. A les semifinals ja havia aconseguit la seva millor marca personal (57”31). A la final va sortir amb determinació, liderant la cursa fins al tram decisiu i resistint per assegurar la medalla de bronze, culminant una actuació d’alt nivell competitiu.
D’altra banda, l’atleta de la UGE, Aila Sans, es va proclamar sotscampiona de Catalunya Sub-14 en proves combinades (60 metres tanques, alçada, pes i llargada). Sans va ser la primera en la modalitat de salt d’alçada, amb una marca d’1,49 metres













