Home Branded Content El programa del mes d’abril de l’Aula d’Extensió Universitària incorpora viatges

El programa del mes d’abril de l’Aula d’Extensió Universitària incorpora viatges

0
El programa del mes d’abril de l’Aula d’Extensió Universitària incorpora viatges

L’Aula d’Extensió Universitària de Badalona, orientada a la formació continuada i lúdica de persones amb més de 55 anys, ja té el programa del proper trimestre a punt. L’arribada del bon temps i de la Setmana Santa també sumen a les classes magistrals, programades cada dimarts al Teatre Zorrilla, sortides culturals acompanyades del seu moment gastronòmic. Tal com ens recorden des de la junta de l’associació, qualsevol persona situada en aquesta franja d’edat pot formar part de l’entitat quan ho valori. Només ha de contactar amb la junta els matins, en la seu de l’entitat que està ubicada al carrer d’Arnús, 66, facilitar les dades i pagar la quota d’associat.

Què han preparat per a l’abril? Pel que fa a les classes magistrals dels dimarts, el dia 7 d’abril, la temàtica va d’història. Serà el catedràtic d’Història Contemporània Joan Villarroya Font qui parlarà sobre la Batalla de l’Ebre. La setmana següent la disciplina a abordar és la geografia, amb l’exposició sobre “L’Aran, entre Catalunya i Occitània”, a càrrec  de l’historiador i museòleg Jusèp Boya Busquet.  Només en una setmana, amb la cita del 21 d’abril, la proposta lectiva fa un salt fins a Atapuerca i les primeres migracions humanes a la Mediterrània Occidental, per part de Josep M. Parés Casanova, Doctor en Ciències Geològiques. El mes acabarà amb l’exposició del dia 28 d’abril per part de la cuinera i militant contra el malbaratament alimentari Ada Parellada qui farà una aportació orienda a aclarir “Què pebrots és l’alimentació sostenible?

Sortides i club de lectura.- Com dèiem, l’abril incorpora sortides. Així, de manera complementària a l’exposició de Villarroya, els 16 i 17 d’abril s’ha programat un viatge a paratges testimonials de la Batalla de l’Ebre.  També hi ha fixada una nova cita del Club de Lectura per al dia 9 d’abril. I una activitat d’Aula Camina,  la comissió que prepara les excursions, a Caldes de Malavella, el dia 25 d’abril. Una proposta assumible d’uns set quilòmetres en una ruta circular amb el corresponent esmorzar i dinar, evidentment. Per a obtenir tota la informació a detall, la junta de l’entitat facilita tots els mitjans per contactar-los. Ja sigui de manera presencial els dilluns de 5 a 7 de la tarda i dimarts, dimecres i dijous de 10 a 12 del matí al carrer Arnús, 66. Durant els mateixos horaris al telèfon 93 464 73 02 i també a través del correu electrònic.  aula@aulabadalona.cat www.aulabadalona.cat

Per saber més sobre aquest associació (enllaç a un reportatge sobre l’entitat):

https://diaridebadalona.com/noticia/anar-a-classe-fins-als-cent-anys/