Badalona, llesta per respondre la crida de La Marató de TV3

0
Badalona, llesta per respondre la crida de La Marató de TV3

13/12/2013 – Us oferim un recull d'algunes de les activitats que s'organitzen a la ciutat, des d'avui i fins dilluns, en favor de La Marató.

Fa un parell de setmanes començaven a tenir lloc les primeres iniciatives a Badalona en favor de La Marató de TV3, que enguany recolza la investigació de les malalties neurodegeneratives. Una d’elles va ser, per exemple, la concentració de centenars de persones al Pont del Petroli, impulsada per l’Escola Betúlia. És aquesta setmana, però, i sobretot diumenge, quan es desenvoluparà el gruix d’activitats solidàries impulsades per entitats i institucions badalonines.

 

No faltaran els concerts, com ara el de l’Orfeó Badaloní i la Simfònica de Badalona (dissabte a les 21h), o de la Coral La Badalonense (diumenge 11h); festes i berenars o xocolatades infantils, com el d’avui a l’Escola Salvador Espriu (16.30h) o la de diumenge a l’Escola Progrés (10h) i l’Agrupament Escolta Jaume Ortiz (10h); tampoc tallers d’allò més diversos, com els que organitza el Centre Joan Maragall des de les 10 fins les 18.30h de diumenge; o activitats esportives, com la Master Class per a mares de diumenge a las 11h al Màgic, o la iniciativa Badalona Corre per la Marató, que s’allargarà durant tota la jornada de diumenge. Si vols informar-nos d’alguna iniciativa en favor de La Marató que vulguis difondre, contacta amb nosaltres a redaccio@diaridebadalona.com.

 

A continuació et deixem el llistat de les properes activitats, proporcionat directament per La Marató:

 

 

Divendres, 13/12

 

16.30 h, a l'entrada i pati de l'Escola Salvador Espriu de Badalona

 

EL BERENAR DE LA MARATÓ

 

Els pares i mares voluntaris i voluntàries fan pastissos de tota mena. Es tallen i es fa un berenar solitari amb tots i totes els pares i mares de l'alumnat de l'escola i els veïns i veïnes del barri. Ho organitza: Escola Salvador Espriu de Badalona.
 

 

Dissabte, 14/12

 

21 h, a l'Església Sant Josep

 

CONCERT PER A COR I BANDA SIMFÒNICA

 

L'Orfeó Badaloní i la Banda Simfònica de Badalona interpreten conjuntament: Cançons de Mare, de Rafael Talens Baetulo – Poema Simfònic per Banda, de Miguel Arrué Estrena de la Cantata Les set edats, amb música d'Óscar Peñarroya i text de Cèsar Aparicio.
 

Ho organitza: Orfeó Badaloní.

 

Diumenge, 15/12

 

De 6 a 21 h, per tota la ciutat

 

BADALONA CORRE PER LA MARATÓ

 

Badalona proposa el repte d'aconseguir superar 10,000 Km corrent, o caminant, durant el dia 15 de desembre. Si s'aconsegueix superar, una part del teixit comercial i empresarial de la ciutat farà una aportació econòmica a La Marató. Ho organitza: Unió Gimnàstica i Esportiva de Badalona. https://badalonacorrexlamarato.com

 

10 h, al Centre d'Estudis Joan Maragall

 

LA CULTURA I LES TERÀPIES NATURALS PER LA MARATÓ

 

Durant tot el dia, Olga Aceña, professora de ball llatins

 

10.30 h, Classe de ioga integral, a càrrec de Martin Rossi & Anahí.

11.00 h, Conferència sobre la Nutrició i Salut, a càrrec de Saray i Bàrbara Antoli.

11.00 h, Reiki, a càrrec d'Elu.

11.00 h, I Torneig Esm & J. Maragall de Ping Pong Infantil i Juvenil.

12.00 h, Conferència 'La importància de l'aigua de Mar', a càrrec de Mariano Arnal.

12.00 h, Demostració de Tai-Txi.

12.30 h, Demostració de dansa clàssica i jazz, a càrrec de l'Escola de Dansa Still de Badalona.

13.30 h, Demostració de Balls llatins, a càrrec d'Olga Aceña.

16.00 h, Demostració de Txi-kung, a càrrec de Gabriel.

16.30 h, Recital poètic, a càrrec d'Antònia Pilar Villaescusa Rius.

17.00 h, L'hora del llibre, amb l'escriptor Jordi Matamoros.

18.30 h, Scla'ka Si Teatre, a càrrec de L'Anònim Venecià.

 

El grup de Gospel Esm & Joan Maragall finalitzarà la jornada. Ho organiza: Escola de Salut el Mar i el Centre d'Estudis Joan Maragall.

 

10 h, a l'Escola Progrés

 

PROGRÉS AMB LES MALALTIES NEURODEGENERATIVES

 

Començarem amb una xocolatada a l'escola i seguirem amb una cercavila amb els gegant de l'escola Progres on els nens recolliran una part del missatge de La Marató, què es reconstruirà com un puzzle al pati de l'escola, acabarem ballant la flashmob de La Marató. També es farà venda de joguines usades. Ho organitza: AMPA del CEIP Progrés.

 

10 h, a l'Agrupament escolta Jaume Ortiz

 

EL CIRC DE LA MARATÓ

 

Per l'actual edició de La Marató de TV3, organitzarem una gran festa infantil ambientada en el món del circ, si vols venir i participar-hi vine i uneix-te a la festa! Hi haurà tallers de malabars, maquillatge de cara, un pont de mico, la super-actuació dels pallassos de l’Aejo, entre d’altres. Ho organitza: Agrupació escolta Jaume Ortiz.

 

11 h, a la Societat Coral La Badalonense

 

CANT CORAL, COUNTRY, ROCK

 

Activitats solidàries diverses, dins de la sala del teatre, com cant coral, country, rock, etc. Ho organitza: Societat Coral La Badalonense.

 

11 h, al Duet Sports Màgic

 

MÀSTER CLASS DE MARES

 

MAMIfit Fitness Mares i Nadons a l'aire lliure, vol fer una master class a les 10 ciutats on tenim franquícies, arreu de Catalunya. El preu de la classe és de 10€, íntegres per a La Marató de TV3. Per apuntar-vos adreceu-vos a www.mamifit.es, o bé escriure a info@mamifit.es. Ho organitza: MAMIfit Fitness Mares i Nadons.

 

11 h, a la Rambla

 

TALLER DE PERCUSSIÓ

 

Taller de percussió per a nens, confecció d'instruments amb material reciclat, dibuix, proves de vestuari, i tandes de batucada al ritme de Bufons del toc. Ho organitza: Grup de percussió Bufons del toc.

 

18 h, al Teatre Zorrilla

 

EL PRÍNCEP FELIÇ

 

Diumenge 15 de desembre de 2013 a les 18:00 h. 'El Príncep Feliç' de la Companyia La Baldufa. Espectacle amb l'objectiu de mantenir el compromís amb la llengua, la societat i la cultura a través de les arts escèniques per a públic infantil, juvenil i familiar. Ho organitza: La Xarxa de Badalona.

 

Dilluns, 16/12

 

18 h, a la discoteca Sarau 08911

 

TALLER DE RISSOTERÀPIA

 

La manera més relaxant i divertida de col.laborar amb La Marató. Dues hores de diversió assegurada, amb una aportació de 10 €., a càrrec de Riure B amb la col·laboració de la discoteca Sarau 08911. A través del joc es pot aconseguir, a més de divertir-nos i millorar la salut. Ho organitza: Riure B.