Home Destacado home principal Les festes de Sant Joan de Llefià acaben amb una acollida excepcional

Les festes de Sant Joan de Llefià acaben amb una acollida excepcional

0
Les festes de Sant Joan de Llefià acaben amb una acollida excepcional

Les tradicionals festes populars del barri de Sant Joan de Llefià, del 21 al 24 de juny, han estat un espai ple de festejos, on els veïns i veïnes han pogut sortir al carrer amb un ingredient molt especial: la col·laboració de tothom.

Els diferents actes s’han celebrat al Parc de la Pipa i de Gran Sol i els ciutadans i ciutadanes han pogut gaudir d’exhibicions, competicions, música a l’aire lliure i xocolatades, entre altres actuacions.

El diumenge 23 va tenir lloc la festa del Holi però, sens dubte, els 2 concerts que van tenir més èxit, al Parc de Gran Sol, van ser els de Ketama i Ecos del Rocío. Aquest últim va realitzar l’acte de cloenda d’aquestes festes, al qual van assistir més de 3.400 persones com a públic.