S’amplien els horaris de terrasses de bars i restaurants de Badalona

1
S’amplien els horaris de terrasses de bars i restaurants de Badalona

Ajuntament, restauradors i entitats veïnals han signat un acord que fixa els nous horaris de funcionament de les terrasses dels bars i restaurants de Badalona durant l’any 2022  

L’acord estableix un horari genèric per a les terrasses de tots els locals de negoci d’hostaleria de la ciutat i tres d’específics per a tres zones diferents de la ciutat.  En cadascuna de les tipologies d’horaris establertes, el desallotjament de les instal·lacions i la retirada dels elements situats a la via pública s’hauran de realitzar en un termini de 30 minuts des de la finalització de l’horari de funcionament. 

Horari genèric 

No es realitzarà cap tipus de instal·lació i/o muntatge de la terrassa amb anterioritat a les 08:00 hores. 

De març a octubre: 

– Divendres, dissabtes i vigílies de festa, fins a les 01:00 hores

– Laborables i festius fins a les 00:00 hores.

De novembre a febrer: 

– Divendres, dissabtes i vigílies de festa, fins a les 00:00 hores

– Laborables i festius fins a les 23:30 hores.

Horari restringit al carrer de Francesc Layret 

Es fixa un horari restringit pel que fa a les terrasses que s’instal·len al carrer de Francesc Layret, entre els carrers de Jaume Borràs/Sant Miquel i l’avinguda de Martí Pujol, quan aquesta via es talla al trànsit i esdevé peatonal durant els caps de setmana i dies festius. No es realitzarà cap tipus d’instal·lació i/o muntatge de la terrassa amb anterioritat a les 09:00 hores. 

– Dissabtes fins a les 01:00 hores 

– Diumenges vigílies de festius i festius vigílies de festius fins a les 01:00 hores.

– Diumenges vigílies de laborables i festius vigílies de laborables fins a les 00:00 hores.

Horari amb caràcter especial  

Es fixa un horari concret per als establiments situats a La Rambla, al passeig Marítim i al carrer de Santa Madrona en considerar que aquesta zona té un caràcter especial per al passeig, tant de la ciutadania de Badalona com per als visitants i turistes que visiten el litoral badaloní. No es realitzarà cap tipus de instal·lació i/o muntatge de la terrassa amb anterioritat a les 08:00 hores. 

De març a octubre: 

– Divendres, dissabtes i vigílies de festa, fins a les 02:30 hores

– Laborables i festius fins a les 00:30 hores.

De novembre a febrer: 

– Divendres, dissabtes i vigílies de festa, fins a les 01:30 hores

– Laborables i festius fins a les 00:30 hores.

Horari per a zona d’especial atenció i sensibilitat 

Es fixa un horari per a una zona d’especial atenció i sensibilitat emmarcada actualment als carrers Xile, Simancas, Rafael de Casanova, Onze de Setembre, Mariscal Cabanes, Balmes, Santiago, Còrdova, Covadonga, plaça dels Andes, Jerez de la Frontera, Marquès de Mont-roig, Iquique, Alfons XII (al tram comprès entre el carrer Julio Galve Brusson i el carrer Primavera), Almeria, Arquimedes, plaça Sant Roc, plaça Camarón, Príncep d’Astúries i Sant Joan Evangelista.

-No es realitzarà cap tipus de instal·lació i/o muntatge de la terrassa amb anterioritat a les 08:00 hores.

De març a octubre: 

– Divendres, dissabtes i vigílies de festa, fins a les 00:30 hores

– Laborables i festius fins a les 00:30 hores.

De novembre a febrer: 

– Divendres, dissabtes i vigílies de festa, fins a les 23:30 hores

– Laborables i festius fins a les 23:30 hores.

1 COMENTARI