Badalona Dracs no va poder conquerir la LNFA. L’equip d’Oscar Calatayud va caure a la final disputada a l’Estadi, davant d’uns 2000 espectadors, contra Las Rozas Black Demons (14-36). Els madrilenys sumen d’aquesta manera el seu tercer títol de forma consecutiva.
El partit començava de forma igualada. L’impetu dels badalonins els propiciava avnçar-se al marcador. Una recuperació de Tom Gabarró era culminada per Keshawn Williams amb una cursa de 80 metres. La resposta de Black Demons no es va fer esperar. Alejandro Garcia empatava el partit abans de la finalització del primer quart. A partir del segon quart els madrilenys van començar a exercir el seu domini amb una gran línia ofensiva, arribant al descans amb un marcador favorable de 21 a 7. Badalona Dracs va reaccionar després de passar epls vestidors. sense arribar a anotar. Ja en el darrer període Theo Landers col-locava el 7 a 28 al marcador, deixant la final vista per sentència. Malgrta el resultat advers l’equip badaloní no volia baixar els braços. Williams feia el seu segon touchdown: La resposta madrilenya arribava novament de la mà de Landers. El darrer atac de Dracs va ser interceptat per la defensa de Black Demons, per signar el seu títol de lliga.
Aquest dissabte 10 de maig Badalona Dracs es desplaça a França per jugar el primer partit de CEFL contras Black Panthers.