El Club Atletisme Badalona afronta la seva primera temporada amb l’energia d’un projecte jove i ambiciós, però amb una junta directiva i un cos tècnic amb molts anys d’experiència. Fundat el febrer d’aquest any, el club ha consolidat en pocs mesos una estructura esportiva i social que es posa a prova en un curs clau marcat per dos grans reptes: créixer en nombre de socis i adaptar-se a les obres de reforma de les pistes Paco Àguila.
Tot i la seva joventut, el CAB té objectius clars: potenciar l’Escola d’Atletisme, aconseguir presència als campionats de Catalunya i Espanya i obrir l’atletisme a tothom amb els grups de salut per a adults. “Volem que qualsevol persona trobi el seu espai dins l’atletisme, tant si busca competir al màxim nivell com si simplement vol fer salut i gaudir de l’esport”, expliquen des del club.
La temporada estarà condicionada per les obres de les pistes Paco Àguila, un projecte llargament reivindicat i que finalment disposa d’un pressupost de més de 4 milions d’euros. Tot i les incomoditats temporals, el CAB considera la reforma un èxit per a l’atletisme badaloní i assegura que està preparat per minimitzar l’impacte en els entrenaments.
Amb vocació de futur, un cos tècnic acreditat i una junta amb més de 15 anys vinculats a l’atletisme local, el CAB vol consolidar-se com a nou referent esportiu a la ciutat.















