Una clienta de Badalona guanya el sorteig d’un cotxe fet per Covirán

0
Una clienta de Badalona guanya el sorteig d’un cotxe fet per Covirán
Una clienta de Badalona guanya el sorteig d'un cotxe fet per Covirán

Covirán ha entregat un cotxe, marca Seat Ibiza, valorat en més de 15.000 euros a la guanyadora del primer GRAN SORTEIG COVIRAN 60 ANIVERSARI. La guanyadora ha estat Carmen Ureña Franco, de Badalona.

Covirán manté la seva destacada presència a la comunitat catalana on compta amb 127 supermercats, majoritàriament a Barcelona i Tarragona, i genera més de 674 llocs de treball. A més, durant el darrer exercici aquesta companyia ha fet compres a 401 proveïdors de Catalunya per valor de gairebé 131 milions d’euros, i n’afavoreix el teixit empresarial.

La presidenta de Covirán, Patro Contreras, i el soci Esteban Soriano, propietari del supermercat Súper Caritg S.L. han entregat a Badalona aquest magnífic premi a una de les seves clientes habituals, en el marc del 60º aniversari de l’empresa.