Demà calça’t les bambes i entrena amb la Penya

0
Demà calça’t les bambes i entrena amb la Penya

12/09/2012

La Penya presentarà la plantilla en un entrenament a portes obertes en el què hi participaran els aficionats. Serà a l'Olímpic a les 18h

El Fiatc Joventut ha trobat una manera innovadora de presentar la plantilla en societat. Demà dijous a partir de les 18h farà un entrenament a portes obertes amb els jugadors de la Penya i alguns dels aficionats presents.

Si vols ser un d'ells has d'anar preparat, i potser podràs fer unes entrades i uns tirs amb els jugadors verd-i-negres. En acabar la practica, la plantilla estarà a disposició dels aficionats per signar autògrafs i fer-se fotografies.

Aquesta iniciativa ha sorgit de les penyes, que veient l'èxit del berenar de comiat de temporada de l'any passat, reclamen més accions per acostar la plantilla a l'afició.