El PSC carrega contra la “manipulació” dels mitjans públics de Badalona

    0
    teleb.JPG

    24/01/2013 – Els socialistes locals creuen que el tractament de la notícia sobre del ple de les obres irregulars és "l'enèsim episodi de manipulació informativa" d'una cadena que s'està "convertint en un instrument del PP".

    Sembla que la paciència del PSC badaloní s’ha acabat aquesta setmana. Dimecres, el grup municipal, amb Jordi Serra al capdavant, emetia un comunicat manifestant que “els mitjans públics de Badalona s’estan convertint en un instrument al servei del PP de Badalona, destacant per la falta de pluralisme i la manipulació de la informació”.

     

    Segons es desprén de la nota de premsa, el partit ha decidit pronunciar-se després del tractament que Televisió de Badalona va aplicar dimecres a la notícia sobre el ple extraordinari de les darreres obres irregulars, que qualifiquen com “l’enèsim episodi de manipulació informativa”. Els socialistes consideren que “el tall de veu de Garcia Albiol que TVBadalona destaca en la notícia, no mereix cap referència en cap altre mitjà”, a excepció de El Periódico, que li dedica dues línies i, diuen, titllant-lo “com a última bala d’un alcalde grogui”.

     

    Es tracta de la gravació d’una part del ple en la que l’alcalde ‘popular’ va reprotxar al PSC una sèrie de factures d’obres sense pagar i pressupostar relatives a l’anterior govern; un “desesperat ‘y tú más’”, diuen els socialistes, “per intentar amagar les insuficients, inconnexes i erràtiques explicacions del govern”.

     

    El grup municipal apunta com a principal responsable al conseller delegat de Badalona Comunicació, Albert Fernández Saltiveri, vocal de l’Institut Catalunya Futur (FAES), fundació lligada al PP que treballa amb ideari i propostes polítiques.