La 74a edició de la Travessia Nedant a Badalona va establir un nou rècord de participació, amb 330 nedadors i nedadores: 250 a la General, 92 a la Popular i 8 a la Jove. El veterà nedador Guillem Pujol va ser el guanyador de la General en categoria masculina, establint, a més, una de les millors marques de la història de la prova. Pujol va aturar el cronòmetre en 26:56.
Clàudia Giralt va ser la guanyadora en categoria femenina i tercera a la classificació general, només per darrere de Pujol i de George Savescu. El primer representant del Club Natació Badalona va ser Arnau Huertas, que va finalitzar tretzè, amb un registre de 32:09.
El guanyador de la Travessia Popular, amb una distància de 1.000 metres, va ser Rena Maresch (14:47), seguit de David Ocampo (16:23). A la prova per a Joves, el guanyador va ser Hugo Barrios, amb un temps de 06:12.
Des del Club Natació Badalona, es fa una valoració molt positiva d’aquesta edició, que ha significat un rècord de participació històric. El passat dijous es va tancar el període d’inscripcions amb 300 persones, ampliant-se finalment fins als 330 participants.
El responsable de l’organització, Jordi Garcia, destaca l’augment a la Travessia Popular, que ha passat de 40 participants l’any passat a 90 enguany. Segons Garcia, l’interès creixent del públic general per practicar nous esports i el boom de les proves en aigües obertes han estat claus per explicar aquest increment.
El Club Natació Badalona presentarà en breu un nou projecte que consisteix en la creació d’un canal de 500 metres a la platja dels Pescadors, per tal que tothom qui vulgui pugui practicar natació en aigües obertes dins d’un espai segur i regulat. El projecte compta amb el vist-i-plau de l’Ajuntament.t.