Home Destacado home principal Mor un home, veí de Badalona, mentre practicava paracaidisme

Mor un home, veí de Badalona, mentre practicava paracaidisme

0
Mor un home, veí de Badalona, mentre practicava paracaidisme

El passat dissabte, un home de 35 anys va morir quan practicava paracaidisme des de la presa de Llosa del Cavall, a Lleida.

L’home es trobava amb 2 companys més quan va saltar i tot apunta a que ho feia pel seu compte, sense fer-ho a través de l’empresa que es dedica a organitzar salts des d’aquesta mateixa presa amb una corda elàstica.

La víctima era veí de Badalona i els Mossos d’Esquadra van trobar el cos sobre les 20h de la nit, tot i que van rebre l’avís que algú s’havia llançat des de la presa i havia caigut a l’aigua sobre les 9h del matí. 12 hores de cerca en la que van participar-hi policia, equips de submarinistes i l’helicòpter policial.

Els Mossos han obert una investigació per esbrinar les causes exactas de l’accident que ha provocat la mort del jove.