Home Destacado home principal Evacuats els veïns de l’edifici annex a l’esfondrat: els bombers troben unes esquerdes

Evacuats els veïns de l’edifici annex a l’esfondrat: els bombers troben unes esquerdes

0
Evacuats els veïns de l’edifici annex a l’esfondrat: els bombers troben unes esquerdes
Imatges dels treballs dels Bombers durant l'esfondrament de l'edific

L’edifici adjacent a l’esfondrat del carrer Canigó està en una situació de “cert risc” per unes esquerdes identificades per un veí aquest matí. La situació es podria repetir en altres pisos del mateix edifici.

Segons ha explicat en roda de premsa l’alcalde de Badalona, s’ha decidit evacuar tot l’edifici perquè els bombers comencin els treballs per assegurar l’edifici en les properes hores. Els treballs consistiran en apuntalar l’estructura

La valoració de l’arquitecte municipal ha confirmat l’afectació estructural que podria tenir l’edifici, el qual, segons ha explicat l’alcalde, les esquerdes confirmarien que “s’estaria desplaçant”. Aquest vespre es farà una reunió formal amb els veïns per informar de les novetats.

 

Troben mortes les tres persones desaparegudes a l’edifici ensorrat del Carrer Canigó